2 Sunny Bank reviews

2 Sunny Bank reviews verified by reevooReevoo

Photo of 2 Sunny Bank
Comfort and Equipment
7.5
Location
9.0
Cleanliness
7.1
Local amenities
8.7
Value for money
7.7
Overall rating
7.0
Scores 7.0 out of 10 based on 11 reviews
Reviews and scores from the last 12 months.
8 out of 10

Mark

Hitchin GB Family
We really enjoyed our stay. This was very well appointed inside with everything you could need and more. Well placed for Ullswater, Keswick and Derwent Water. Penrith is close by too with large Morrisons and petrol. In the village there is a fantastic pub just yards away serving good ale and food. The Post Office is very handy right across the road with wise range of essentials. We enjoyed playing football on the large pitch by the free car park and open air pool. The garden could have done with a BBQ (although I took a small camping one) and a bit of a tidy up but didn't spoil sitting in the blazing sunshine one bit. Thank you for another great holiday.
Confirmed guest: 23 July 2021
Published on: 29 July 2021
4 out of 10

Penelope

Melton Mowbray GB Family
Was very disappointed when we arrived at the cottage. I understand the reason why we couldn't enter the cottage till 5pm because of Corvid but would expected the place to be cleaned. Couldn't use the hob because food had been spilt and burnt on it and there were no cleaning products to clean it. Placemats were mouldy. There were no toilet roll, kitchen roll or bin bags even though we were asked to make sure we used one to get rid of our rubbish. Because of not being able to get in before 5pmthe local shop was closed so after a long journey my husband had to get back into the car to drive to Penrith to get these things (if we were expect to provide our own toilet roll it should have been mentioned). Carpet on the stairs were loose and carpet tacks left on the side of the carpet (I put them on the window shelf for you before our grandchildren stood on them). The garden was unkempt and with loose bricks/stones unsafe for the children to play out (not what your photos showed)
There was no bulb in the bedside lamp in the main bedroom and only ever enough hot water for one shower per day. The last thing is being given a hand towel each, no bath towels provided lucky I had pack larger towels for swimming which we used. We couldn't contact anyone as we had no signal.
Confirmed guest: 16 July 2021
Published on: 21 July 2021

Hello Penelope, Thank you for taking the time to write a review. I'm very sorry to hear about your experience, we would have been delighted to help had we known, however, I do appreciate you mentioned you had no phone signal. Please be assured I will make sure everything you have highlighted is looked into and addressed. I hope you had a lovely time in the Lakes, it's a beautiful part of the world, isn't it?

6 out of 10

Diana

GB Family
Lovely Cottage great location but really needs updating - bin in kitchen broken,clock looses time ,need a blender ,bathroom loo roll holder broken
Confirmed guest: 09 July 2021
Published on: 11 July 2021

Hi Diana, thank you for taking the time to write a review. I'm glad you enjoyed your stay, it's a lovely place for a relaxing break isn't it?
I'm sorry to hear that a couple of items were broken. Thank you for bringing it to my attention, I'll make sure everything you've highlighted is addressed.
I hope you can come back to explore more of the Lakes soon.